sobota, července 29, 2006

U Nás V Kocourkově

Sobotní večer a já jsem doma? Víte, že mě to ani nevadí. Mohla bych někomu napsat, jestli nechce jít někam do hospody nebo tak, ale mám poslední dobou takový psychický vypětí, že mi jeden večer dumáním nad vším možným doma už neublíží. Jo. U nás to je zas na další zápis do kroniky rodinného panoptika. Nebo na pozvánku na psychiatrii. Kdo ví?

Posledních pár týdnů mě děsí, co se děje ve světě. Děsí mě, co se děje v Libanonu. I to, co se děje v Iráku. Teď mi přijde, že se to rozmáhá všude. Všichni se ohánějí svatou válkou, Hizballáh máme podle pana Nečase už u nás v republice, nereprezentuje ho podle něj nikdo jiný než ČSSD, Al-Kájda se rozhodla získat další fanoušky prostřednictvím Al-Džazíry. V Iráku je 130,000 amerických vojáků, Bush nabízí možnost poslat další, ale zpět domů už nikoho pustit nechce. Že tam umírají všichni aniž by pro to měli větší důvod, už nikoho asi neštve. Hlavně, že americký národ s válkou v Iráku NEsouhlasí. No jo, koho jste si zvolili toho máte. Ale bůhví, jak to u těch voleb bylo, že? Fakt z týhle situace nemám nijak super dobrý pocit. Už jen čekám, kdy bude oficiálně vyhlášena 3. světová. Nechci svým vnoučatům povídat to, co mi vypráví občas babička. Ne pane Bushi, fakt nechci!

I u nás v ČR je ale vtipno. Páté kolo hlasování o předsedu Poslanecké sněmovny a zase neúspěšně. Kdo by to čekal? Líbil se mi výrok p. Paroubka před samotným hlasováním, terý adresoval p. Tlustému:

"Myslím, že pan poslanec Tlustý je skutečně vynikající řečník. Slovní rabulistika (překrucování pravdy, mnohomluvnost) byla pozoruhodná.
Chtěl bych se jenom zastavit u některých logických nesouladů v jeho řeči. Především říká, že 100 hlasů pro levici je zdrcující prohra a naopak 100 hlasů pro pravici je zdrcující vítězství. Pane předsedo, ukažte mi, kde mátu tu většinu 101 hlasu."

To jsem se fakt válela smíchy, i když jsem politicky neutrální a rozumím většině toho, co říkají asi jako koza pertželi. Možná proto jsem se bavila nad výroky všech hovořících pánů, co to dopoledne padly. Kocourkov hadr. Víc se k tomu snad ani nedá říct.

Hlavně, že se technaři mají. CzechTek 2006 už je v plném proudu, dovezli jim toi toi-ky, v nedaleké vesničce doplňují zásoby rohlíku 3x rychleji než normálně, každý technař má i svého policistu, hasiče nebo zachranáře. *Pohodový* techno fesťáček, jen kdyby prý nebyl legální. Svátek všech technařů jim zlegalizovali a už to podle nich prostě "není ono". Punc ilegality je cítit už jen z balíků trávy, houbiček a podobných ještě toxičtějších životabudičů.

Koukám, že dneska jsem to pojala, jako zprávy. Když já si nemohla odpustit tohle neokomentovat...

(Jinak, kdo by jste si to jednání chtěl NÁHODOU přečíst celé, voilá, tady je odkaz na stenozáznam.)

Zase příště...

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯