čtvrtek, srpna 10, 2006

Schovejte Rum!

Tak jsem se dneska pochlapila a napravila nedostatek a zašla jsem - ještě se svým bráchou, Míšou a jejím bráchou a taťkou - do našeho mulťáku na Pirates of the Carribean : Dead Man's Chest.

Původní plán byl jít do kina v 15:30, ale Míšin brácha si něco udělal s pihou a radši s ním jeli k doktorovi. Kino přesunuto na 16:30. To už se povedlo, ALE... Pustili se první upoutávky na film a najednou nic. Ticho, tma. Přišla slečna se zprávou, že s filmem jsou potíže, tak ať vydržíme. Po chvilce přišla jiná paní tentokrát se sdělením, že promítač zkolaboval a odvezla ho záchranka a že to potrvá tak půl hoďky než dorazí jiný. Trochu moc adrenalinu na jedno představení, ale nakonec bylo všechno ok a já si vychutnávala Johnnyho úžasné grimasy, nechutně zarostlou posádku Bludného Holanďana, šermířské scény všude, jenom ne na pevné zemi a prostě všechno, co mi svět pirátů v těch 151 minutách nabídl.

V každé recenzi, co jsem, kde četla psali o tomhle dílku něco jiného. Diametrálně odlišného. Jednou, že nikdo větší blbost neviděl, že to ani neměli točit a druhá kritika zas byla tak nabitá jen samým pozitivním slovem. Pak si vyberte čemu máte věřit! Já dala na svůj dlouholetý instinkt, že Johnny prostě nemůže nic zkazit a zbytek už se nějak poddá. Johnny mě nezklamal, ostatně jako kdyby se mu to někdy povedlo a ten zmíněný zbytek? Ten film byl naprosto skvělej! Dlouho jsem se v kině tolik nebavila jako právě na tomhle filmu. Uvidíme se na třetím pokračování...

Jo, dneska mnou docela otřásly zprávy o zmařených teroristických útocích v Británii. Začínám se do toho letadla do Francie bát nastoupit, co když...aspoň kdybych neletěla 11.září!!! :( Dorazila mě pak v kině ukázka na nový film World Trade Center. Uff!

btw: Johnnyho prostě musíte milovat ;)

2 Komentáře:

Anonymous Anonymní povídá...

heey já na tom taky včera byla!!Johnny fakt nic nezkazí:))

pátek, 11 srpna, 2006  
Blogger Lainy povídá...

hehe :) náhodička, já znám ještě další tři lidi, co na tom byli ve stejnej den jako já a ty :D taky to je přece jenom Johnny :))

sobota, 12 srpna, 2006  

Okomentovat

<< Domů¯