středa, srpna 09, 2006

Komplikace Hýbou Světem

Dnešek je/byl tak krásnej den. Ráno obvyklý budíček přesunut o hodinu dřív. To víte, pes, když chce ven, tak se všichni stavěj na hlavu a najednou vyjde najevo, že miláček celé rodiny je vlastně jen a jen MŮJ pes! Takže, kdo s ním ráno neučesanej, rozespalej a rozzívalej šel ven do tý nehorázný zimy? Já, já a zase jenom já. Ale přesto toho prcka chlupatýho přímo miluju!! Když se mě nesnaží rozcupovat jako ten polštář, co rozkousal na kouska minule. Jo, zapomněla bych dodat, že můj "velký, zlý" pes je vlastne jen malej bílej chlupatej a straaašně roztomilej bišonek. Naprosto neškodný zvíře, ale dupnout si umí. Zlatíčko <3>

Dneska jsem opět akčně strávila odpoledne - u žehlícího prkna, zapnuté televize a ve společnosti amerických seriálů. Nejdřív to byl JAG. Jeden z těch vtipných dílů - Bud se ženil -, kdy sem se fakt musela smát. Další na řadě byl opět Dawson's Creek. Vánoční díl, s pěnovým umělým sněhem a spoooustou filozofickejch keců. Ostatně to by pak nebyl Dawsonův svět. Od minulých dílů - prošvihla sem jich pět - se změnilo na můj vkus až moc věcí a všechno se zas moc komplikuje. Ale stejně to byl zábavnej díl, hlavně Audreyin projev u vánočního stolu. Krásný shrnutí, jak si všichni navzájem i sami sobě komplikujou život. Korunu tomu nasadil nový přítel Joey, barman Eddie (mooc pěknej kluk, pozn. aut.) Toho hledali až ho našli, další do party, co víc přemejšlí než dělá. Bože, bože...

Jo, dneska jsem si konečně stáhla staré CD od Vanilla Club. Klasika punkrock slovenské bandy. Ty kluky mám ráda, fakt moc. "Nočná Bratislava", "Čo o mně vieš?", "Ty mi to raz vrátíš" a další jsou perfektní na udržení skvělý nálady po celý den.

Taky sem před chvilkou dokoukala Špína Londýna. Pěknej film, drsnej život nelegálního imigranta v něm představenej tak jednoduše až se mi to nechce věřit, že to je tak lehký před imigrační policií prostě utýct. A ten obchod z ledvinama. Brrr. Následně taková touha jet do Ameriky, že kvůli tomu člověk obětuje panenství s takovým slizounem. Brrr na druhou! Některý lidi maj dost silnej žaludek. Přesto se mi ten film mooc líbil. Audrey byla skvělá i Chiwetel Ejiofor jako Okwe. Na delší rozepisování nemám teďka náladu. Sorráčo.

Zítra razím s Míšou na Piráty z Karibiku 2. Těším se na Johnnyho výkon jako malá, tak snad mě nezklame...

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯