středa, července 26, 2006

Nic Mě Nenapadá

Akorát jsem se vrátila z nočního tahu s Nikčou. Stavila se u mě zkontrolovat mejly, protože její komp vypověděl službu. Nakonec jsme toho využily a šly jsme na pivko do Avionu. Nechápu, proč tam nechodím. Milí lidi, skvělý pivo a vůbec, dyť to mám přes ulici. Škoda, že mi nebylo víc, když tam dělal ten sousedovic kluk. No jo, mám já to ale smůlu. Nevadí, stejně byl na blondýny a střídal je jak fusekle. Ale zato byl pekelně hezkej! No, zpátky na zem a do reality. Blondýnce jsem půjčila kolo, teď mi psala, že dojela v pořádku, kolo taky, ale že táta řve. Hlavní je, že je doma, o víc bych se nestarala.

Dneska jsem zkoukla ten Waiting... . Jemně zvrácený film, hlavně hra, kterou mužské osazenstvo restaurace hraje, je pěkně zvláštní, ale jinak se mi ten film líbil. Zas to bylo něco novýho. Fakt se mi to líbilo. Jo. Mám pár dalších doporučení nebo spíš tipů na stahování dalších filmů, plus jsem si ještě udělala seznámek, co bych chtěla vidět/stáhnout:

1. Apocalypse Now (1979)
2. The Water Man (2005)
3. Imagine Me and You (2005)
4. Akeelah and the Bee (2006)
5. Interstate 60 (2002)
6. Liar, Liar (1997)
7. Trainspotting (1996)
8. Human Traffic (1999)
9. Thank You For Smoking (2005)
10. Rent (2005)
11. Amores Perros (2000)
12. Devil's Advocate (1997)
13. Goodfellas (1990)
Myslím si, že to je docela slušnej seznam. Jen nevím, jak moc mi budou uživatelé DC++ přát a kolik toho opravdu stáhnu. Včera jsem dososla Fun With Dick and Jane s Jimem Carreym v hlavní roli. Kvalita hrozná, titulky na prd, tak jsem to smázla. Snad se mi podaří stáhnout lepší provedení a ne rozmazaný film a useklou část obrazovky. Chjo, když už ten film natáčíte v kině, dejte si s tím tu práci ať se na to dá koukat.

Sakra ty mušky mě štvou. Mám dojem, že mám na monitoru víc šmouh než co by se našlo na ksichtu modelky závislý na kokainu po prokalený noci. Nejvyšší čas spát. Pes, kterýho jsem před chvílí uložila do postele zmizel do ložnice za mamkou. Neřád jeden nevěrnej! Ale co, o to víc místa v posteli pro mě.

Zjistila jsem, že jsem čím dál tím víc cynická a ironická. Od koho jsem to sakra vzala? Obranný mechanismus proti peklu, co se děje doma? Nebo trávím moc času sama se sebou? Tohle léto je ubíjející a to nejen tím divným počasím.
Brou noc a zase příště...

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯