neděle, července 23, 2006

Přelet Nad Filmovým Rájem

Půl jedné ráno. Všichni, se kterýma bych klidně pokecala už mají tvrdou půlnoc a chrupkaj. Ani Jeff není na MSNku online a ten, nechci být hnusná, nemá na spaní ještě právo - dyť je teďka v Barrie kolem...aj ta matika...kolem 18:30!! No jo, nevyplácí se koukat na Přelet nad kukaččím hnízdem takhle pozdě v noci. Stejně jsem ten film nedokoukala. Jsem asi v půlce, pro ty, kdo to viděli, jsem tam, kde R.P. všechny odvezl žluťáskem k molu a jedou někam na rybářský lodi. Zatím se mi ten filmek dooost líbí, ale pořád čekám, kdy se tam něco dějově zvrtne. Ještě na to mám druhou půlku, tak snad mě to nezklame. Jinak se snažím sehnat filmek Akeelah And the Bee, což je o holčičce, která se účastní různých soutěží v přehláskovávání neuvěřitelně dlouhých slov. Kam se na některá anglická slova hrabe "popokatepetl" a jiné blbosti, kterými jsme se s děckama trumfovali ve třetí třídě. Další podle mě docela zajímavý film bude Imagine Me And You , což je zas romantická podívaná, ale s trošku jinou zápletkou než bývá v romantických filmech zvykem. Největší problém je, že tyhle dva filmy snad nikdo nemá! No tak lidi, co se s váma stalo?! Jinak všem doporučuju Ice Age 2: Meltingdown. Je to snad stejně skvělý dílko jako byla jednička a opravdu se u toho solidně zasmějete - mamut myslící si, že je oposum, veverka a její oříšek taky nikdy nemůže zklamat. Povedená věcička, to mi věřte!

Akorát odpovídám na
MySpace na zprávičku od britský začínající kapelky Krish. Dneska se mi totiž (asi stejně jako spoustě ostatním lidem) objevila v poště zpráva právě od nich, že vypadám na to, že by se mi mohla jejich muzika líbit, tak ať si ji zkusím poslechnout a řeknu jim, co si o tom myslím. Tak jsem jim zhodnotila první dvě písničky, co se mi faaakt moc líbily - hlavně ta jedna "For a Friend" - a poslala zprávu, že si poslechnu ještě ty dvě a dám vědět, když budou chtít. Kluci asi očividně chtěj vědět, co si o tom myslím, tak si zas na chvíli zahraju na hudebního kritika. I když na to vůůbec nemám vlohy ani školy ani já nevím, co všechno člověk pro to musí mít. Prostě jen říkám, co se mi líbí a co ne. Voilá, hotovo! Mám dojem, že hudební kritici by nad mým vkusem asi zalapali po dechu. Ale co?! Jen říkám svůj názor, který ještě asi není natolik vytříběný, abych se mohla otáčet tím, že to zní jako kapela, co hrála před 15-ti lety a blablabla. Sorry, ale nezvládám znát všechno :P

Oujéé, koukám, že se mi tu začíná obrazovka plnit hmyzem. Nemyslím viry nebo jiné bugy, myslím můj monitor, který je jediným svítícím bodem v mém pokoji. Musím podotknout, že mám otevřené okno dokořán, takže hmyz, co jsem před chvílí uvedla, je opravdu hmyz, který mi tu leze přes písmenka. Neřádi jedni křídlatý! Ha, další rozmáčklej :X Greenpeace by mě asi nepochválili. Za minulé prázdniny, kdy jsem u počítače vysedávala hooodně do noci, jsem měla tak zaneřáděnou obrazovku, že sem skoro neviděla na plochu, nerozeznávala písmenka...no hrůůůza!

No, vidím to na to, že si doposlechnu "Ocean Avenue" od Yellowcard, přečtu si dalších pár stránek The Deptford Trilogy, abych se mohla pustit do Life of Pi a zahájím chrupec. Nemůžu být přece pozadu za ostatními,ne?

U dalšího žbleptu..jen doufám, že bude kratší než tenhle ;)

1 Komentáře:

Anonymous Anonymní povídá...

Hej ja byl na icq kolem pul druhy este!!
:)

neděle, 23 července, 2006  

Okomentovat

<< Domů¯