neděle, července 23, 2006

Formane, Klobouk Dolů...

Uf, tak tohle bylo silné kafíčko! Mluvím o Přeletu. Dneska jsem byla akční a pustila si o už docela brzo ráno. Moji akčnost mi ale překazila maminka, která se rozhodla, že si dáme snídani v tráv...ne, venku na zahradě. Kafíčko. Jogurtek symbolicky pojmenovaný Dobrá máma. Sluníčko, které ještě nežhnulo jak cvok. Prostě pohodička. Následně jsem byla přemluvena k věšení prádla. (po včerejším hysterickém záchvatu ze strany mé matky, že doma nic nedělám a s ničím jí nepomáhám, jsem šla dobrovolně) Takže, když to vezmu kolem a kolem, k druhé půlce Přeletu nad kukaččím hnízdem jsem se dostala až kolem 11:00. Ještě předtím než jsem si druhou půli pustila, jsem trošku tenhle filmek prodiskutovala s mým bratrem. Vylezlo z něho, že na to koukal taky, ale vzdal to přesně v té části, co jsem to včera/dneska vypla já. Na tom něco bude! Myslím si, že to je místo odkud se to pak začne pořádně rozjíždět.

Můžu říct, že ten filmek mě v lecčem překvapil. Jsem zvyklá na happyendy nebo na nápravu sígra hlavního hrdiny, ale tady se nic takovýho nekonalo a ještě to dopadlo, jak to dopadlo. Na ten konec jsem koukala, jak tele na nový vrata každopádně. Wow! překvapil mě i Jack Nicholson. K tomuhle pánovi, ač uznávám, že je to herec hodně vysoký laťky, jsem si nikdy nevytvořila žádnej vztah. Spíš jsem ho nikdy neměla moc ráda. Pokud vím, tak snad v každým filmu, co jsem s nim kdy viděla, hrál záporáka. Dokonale, ale hrál záporáky! Od téhle chvíle před ním smekám. Hrát blázna tím stylem, co ho hrál tady hračka opravdu nebude. Doporučuju všema 20-ti tenhle filmek skouknout! Jen dvě věci mi vrtají hlavou:
  • proč se to jmenuje Přelet nad kukaččím hnízdem?
  • a co to měl R.P. za jizvy na hlavě na konci filmu? Z čeho?

Možná by se našlo víc věcí, co mi není jasných, ale tyhle dvě věci jsou asi nejakutnější. Takže, kdo to ví nechť mi tu nechá komentář. Ráda se poučím :)

Jinak stále propadám kouzlu dokonalé hudby
30 Seconds To Mars a podmanivému hlasu Jareda Letoa. (nesnáším tohle český skloňování!!!) Ok, uznávám, že taju nejen díky jeho hlasu :P Ale jejich muzika je pro mě přednější než ksichtík jejich frontmana. Na ten totiž koukám ve filmech! Jen přemejšlím kolik filmů jsem s Jaredem viděla. Jeden? Obchodník se smrtí. Nebo víc? Fíha, já fakt nevím. Jooo! V Narušení hrál! Tak to už je druhej. A jak koukám na imdb.com, tak hrál i v Úkrytu, který jsem sice neviděla celý, ale i to se počítá. Byl tam, to si pamatuju :D

No zanechám své pubertální revoluce a zkusím Vildovi na icq vysvětlit, že Praha opravdu není dobrý nápad, kam teďka jet! Proč já mám za kamarády takový milovníky tepla?

Takže zas příště...

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯