sobota, července 22, 2006

Rozjížďka

Všechny vás tu hezky vítám a pokud tu je někdo, kdo chodil a opravdu četl můj předchozí blog na bloguje.cz, tak mu děkuji za věrnost a trpělivost. Plně si uvedomuji, že tohle skákání z jedné adresy na druhou mi bude asi spousta lidí trošku vyčítat, ale co se dá dělat. Změna je život a tím se já řídím.

Blogger.com je dle mého názoru mnohem lepší než bloguje.cz, už jen proto, že s ním dělám o nějakou dobu déle než s bloguje.cz a jsem na něj patřičně zvyklá a vytvořila jsem si k němu slabost a dá se říct i náklonnost. To víte angličtina je prostě angličtina. Navíc, až budu chtít něco napsat do anglického nebo českého blogu nemusím se přihlašovat jinam, protože to tu mám všechno pohromadě. Přesto, ale na obou blogách nebude to samé.

U dalšího žbleptu...

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯