úterý, července 25, 2006

Jen Tak Zalehnout Na Matrace

Není nic "příjemnějšího" než když se ráno proberete a ten žlutej kus vesmírný hmoty vám svítí přímo do obličeje! Grr. Jako bych už nebyla přismažená dost.

Včera u nás byl Vilda. Babička si ho hnedka spletla s mým bráchou, ale to už je jedno. Sedmnáctiletýho cizího kluka si každej splete s vlastním vnukem, že? No, docela jsme si užili odpoledne strávené převážně v bazénu nebo jsme se vyhřívali jak kočky na sluníčku. Taky jsem z toho pěkně přismahlá - dekolt a břicho to odnesly nejvíc. Ne, že bych snad byla rudá jak rak, ale trošku náznaky tam jsou. Takže dneska lehárko hezky někde ve stínu a žádný tlaky. Nebo budu zase pokračovat v mém Filmovém klubu.

Včera jsem si stáhla
Eternal Sunshine of the Spotless Mind neboli, když to chcete do češtiny Věčný svit neposkvrněné mysli. Samosebou, že jsem na to hnedka koukla. Je to asi první vážná role Jima Carreyho, kterou jsem viděla. Ano, je mi líto, ale věci jako Man on The Moon jsem ještě neviděla. Ale pracuje se na tom. Takže zpátky k Věčnému svitu. Ten filmek je geniální. Ten nápad mazání myšlenek na někoho, koho si nechcete pamatovat, na konci zjištění, že si ty vzpomínky chcete uchovat a nakonec ještě zjištění, že už jste tuhle proceduru podstoupili z úplně stejného důvodu a dokonce se stejným člověkem! Wow. Podle mě to není zas tolik komedie jako to všude píšou. Je to bohužel tvrdá realita. Vztah vás přestane "bavit" a nejradši by jste si ho celý vymazali z hlavy, ale nakonec zjistíte, že kromě těch otravných, špatných vzpomínek, takm jsou i ty krásný a příjemný. Jo jo, takový je bohužel život. I když by se mi někdy to mazání hlavy hodilo, jsem ráda, že to neexistuje. Clementine mi v tom filmu přišla tak nehorázně nezávislá až jsem začala dumat nad tím, že mám k nezávislosti asi hoodně daleko.

Z téhle sci-fi sféry jsem se vrhla do vod organizovaného zločinu. Ano! Ano! Ano! Konečně jsem viděla modlu všech gangsterských filmů od dob 70.let Kmotr!!! Knížku mám přečtenou už hodně dávno, ale k filmu jsem se pořád nemohla dostat. Tak jsem si včera dala opět tu práci najít funkčního uživatele, co se mi neodpojí nebo mi to nestopne a stáhla jsi ve špičkový kvalitě právě Kmotra. Film je na chlup stejný jako knížka. Teda spíš ta jedna dějová linie, co je v prvním dílu trilogie Kmotr zfilmována. Tuším, že sjou ještě dva díly. Jeden je o tom, jak se Vito Corleone stal mafiánem a druhý...jaj tak to zas nevím, co by tam mohli dát. No, rozhodně smekám před Coppolou, protože ten filmek je vážně mafiózní! Ve filmu jsem to nepochytila (nebyly titulky a anglinu mixovanou s italštinou je sakra těžký rozluštit), ale hlášky typu "Je čas zalehnout na matrace" "Tohle není cosa nostra." a podobně jsou už jen z knížky legendární. Jinak, ještě, že jsem koukal na ten film - skorem bych zapomněla, kolik lidí tam bylo hezky po mafiánsku zabito.

No, koukám, že se zhruba za 5 minut (ono to zas naskočí na víc! ) stáhne další filmek - Memento. Přemýšlela jsem nad nějakýma dalšíma filmkama podobného rázu jako teďka postupně skoukávám - ne žádný nechuťárny, blbosti - ale fakt hodnotný filmy s nějakým nápadem, ale vůbec nic mě nenapadá. Nějaké návrhy?

Opět u dalšího žbpletíku...

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯