středa, července 18, 2007

Hanging Tough

uáá ta lenivost je hrozná věc, ale co v tomhle parnu dělat jinýho. už sem si stačila od věčnýho polehávání u bazénu mírně připíct dekolt, takže by ste na první pohled fakt neuhádli jakej typ plavek mám :D momentálně sem velká kámoška s panthenolem a nějakou dobu nám to kamarádství asi přece jen zůstane...

konečně sem dočetla Bratrstvo neohrožených od Stephena E. Ambrose. spolu s se seriálem od HBO sem si udělala celkovej obrázek toho, jak boje Easy Company probíhaly a všeobecně jejich vztahy, morálka, odhodlání jít pořád dál, i když ti chlapi mnohdy nevěděli, jetli budou další minutu vlastně žít. neznám působivější příběhy než ty z války, nevymyšlený, prostě tak jak se staly ač byly místy sebekurióznější...jinak sem se konečně vrhla na "čtení" jedné z mnoha francouzských knížek, co mi vězí v knihovničce. slovník je mi v tomto případě velkým rádcem, už sem stačila nasbírat neuvěřitelný množství slovíček, o kterých nemám ani páru :D

napsala bych sem něco filozofickýho ale nic mě nenapadá, snad jen to, že jsem momentálně šťastná jak blecha <3, a to i přesto, že se táta bude během 14ti dnů stěhovat...mami dosáhla si svýho, gratuluju...

p.s.: ulítávám si na New Kids On The Block a Hanging Tough 8)

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯