neděle, července 22, 2007

1 Year Baby Blog

jeden by tomu docela nevěřil, ale dneska to je přesně rok, co tenhle blog existuje 0:) a že už sem toho tady stihla napsat spoustu...přes zkouklý filmy, přečtený knížky, oblíbený kapely, který se měnily snad každej druhej tejden, švihla jsem sem i svoje úžasný filozofování na nepřeberný množství témat, škola, lidi kolem, rodina a řeknu vám, že je docela síla si číst věci, co mě za ten rok potkaly. některý moc příjemný nebyly, některý naopak, ale tak to prostě funguje. každopádně bych tenhle rok neměnila s nikým, dal mi toho vážně hodně moc <3

nevím moc, co psát, takže budu radši končit, aby to nezklouzlo k nějakýmu přílišnýmu sentimentu :D doufejme, že takhle budu psát i za další rok, 22. července 2008 a třeba i za další roky ;)

2 Komentáře:

Blogger Láďa povídá...

vsechno nej k narozeninam a posilam virtualniho panaka :)

pondělí, 23 července, 2007  
Blogger m1c4a1 povídá...

Jojo, je zajímavý to sledovat... a co rok, jsem zvědavej, jestli vydržím psát pár let, tak jak se budou třeba měnit moje názory, pohled na svět, složení článků...

pátek, 27 července, 2007  

Okomentovat

<< Domů¯