neděle, listopadu 05, 2006

Step By Step

Ulítávám si na znělkách seriálů mých dětských let - Gumídci, Kačeři, Power Rangers, Pepek námořník atd. atd. Dokonce a to pozor! tu mám "Pochod impéria" a pokaždý, když to slyším se mi vybaví ta scéna jak Luke bojuje s Darthem Vaderem a Vader povídá: "Luke, I am your father." Kdo to viděl, domyslí si k tomu ten super hutnej hlásek černý plechovky :P Ta scéna je prostě kouzelná a já nemám ani šajnu proč. A jinak si solidně ulítávám i na znělce k mrtě starému americkému seriálu Step By Step

Moje milovaná matinka se dnes vrátila z kurzu reiki. Hned první, co sem slyšela, když vlítla celá rozzářená do mého pokoje, bylo, že to je naprosto úžasný a nějaký další pindy o tom, že by měla být po celých 21 dní úplně jiná, rozdávat energii atd. Hned si to samosebou na mě vyzkoušela! Začala mi ošmatávat ramena a ptát se mě, jestli cítím nějaký teplo. Ty ramena mě pálily jak čert, abych řekla pravdu. Maminka rozzářená, že to opravdu funguje mi řekla, že prý do mě posílala nějakou energii. Dejme tomu ;)

Zítra du pro velký úspěch opět do nemocnice. Tentokrát ne na alergologii, ale na kožní na EPI testy. Se mi udělala nějaká vyrážka, která se velice nápadně podobá exému a začlo se mi to rozlejzat po nohou i rukou a to se mi fákt moc nelíbí. Ale aspoň zítra nestíhám písemku z dějáku. Stejně se na mě profesoři vyřáděj ještě o anglině a frájině. Dvě čtvrtletky z jazyků za jeden den - brrr. Tělák mi díky těm testům odpadá - nesmím cvičit tři dny, takže se budu flákat s nějakejma nálepkama na zádech, no :P

Už asi pátý den se po večerech flákám na
fudge.cz nebo hraju naprosto dokonalý hry na Orisami. Nějak sem naprosto letargická cokoliv dělat. Nečetla sem nic ani nepamatuju, mám sice rozečtený anglický Stiff, ale nějak to není ono. A do knihovny se mi moc nechce. Asi se vyprávím do nějakých Levných knih, tam se vždycky najdou neuvěřitelný úlovky!

0 Komentáře:

Okomentovat

<< Domů¯