středa, listopadu 08, 2006

Další Post O Ničem

Letargie, stát a utopie - parafráze na známe "Anarchie - stát a utopie" od někoho, kdo nevím, jak se už jmenuje. Sem mrtvá, stát nedokážu a utopicky sním o tom, že z včerejší a zítřejší písemky z matiky dostanu líp než za tři. Naivita je občas dobrá věc, ale ty jo, co je moc, to je moc. Něco s tou matikou musím udělat :/ Smůla, nechce se mi.

Občas nechápu, proč nemůžu chodit do školy jen na předměty, co mě baví - compy (Photoshop), literatura, angličtina, frájina, děják a zsv. Ták, teď sem si právě sama sobě potvrdila, že na informativní větvi nemám co dělat a patřím k humanistům. Jak by řekl náš profesor 6uhrabka ke zas*aným humanistům. (jeden z našich školních hlášek, která asi zůstane nesmrtelná). Dnešní den byl na hlášky hoodně plnej. Ať už sme označili karbid vápníku za "šutr obecný" nebo, že sme usoudili, že jeho chemická vlastnost je ta, že "neuvěřitelně strašně smrdí". Avšak můj oblíbený výrok dne byl při hře Worms, kterou praktikujeme s mojí spolusedící Terezkou každou nudnou hodinu - většinou zeměpis, bižule. Poté, co jsem jí zničila jednu z budov, mě ocenila výrokem "Tak a teď ti natřu prdel!". S klidem sobě vlastním sem jí odpověděla "Jo? A můžu si vybrat barvu?" Asi půjdu na zelenou nebo na modrou, oranžová by taky nebyla špatná. No, kdo se může pochlubit tím, že má barvenej zadek? :D

Zas po dlouhé době, skoro uherské, poslouchám Jamison Parker. Emo kapela, co byla opravdu emo a byla emo dřív než ta dnešní vlna rádoby procítěného poprocku. Brr. Do tohohle tématu nebudu rejpat, páč je to stejně o nervy jako vysvětlovat některým lidem, že Good Charlotte nebo Simple Plan punk nikdy nehráli. Je mi líto, že se rozpadli. Vím, že to už je nějakej ten pátek, ale jejich muzika je fakt supr a já jí můžu poslouchat pořád dokola a dokola a dokola a neomrzí se mi. Takových kapel mám fakt málo - Razorlight, Travis, All-American Rejects, 30 Seconds To Mars. A tím možná i končím, když nad tím tak přemýšlím.

Tak sem zas vlezla na lst a nechala se pohltit další z nekonečných a nekončících diskuzí o "emo" a pozérech. Baví mě to na tohle téma diskutovat, jen se těším až mi někdo dá přes držku. :D

Jináč varuju vás lidi před EPI testy. Už třetí den si nemůžu umejt záda a o tom, že se mi špatně sprchuje ani nemluvím - hlavně nenamočit záda, jak mi paní doktorka stále připomíná, hlavně nenamočit záda. Ale zítra, zítra už se konečně umeju celá. :D

4 Komentáře:

Anonymous Anonymní povídá...

U vás se může během hodiny hrát na notebooku, jo? U nás kdyby někdo vytáhl notebook, tak mu ho učitel vezme a hodí do koše. :-D Udělal to teda pár lidem s mobilem, na víc si tam nikdo netroufl. :-)

čtvrtek, 09 listopadu, 2006  
Blogger Lainy povídá...

my sme hráli na telefonu wormse :D ale jinak kluci od nás ze třídy mjí notebooky normálně a píšou si do nich :D

čtvrtek, 09 listopadu, 2006  
Anonymous Anonymní povídá...

Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

pátek, 10 listopadu, 2006  
Anonymous Anonymní povídá...

No jo, informační éra. :-)

A chodí ti sem spammeři. :))

úterý, 14 listopadu, 2006  

Okomentovat

<< Domů¯