čtvrtek, srpna 23, 2007

It's Time To Move, My Friends

moc sem nikdy nepočítala s tím, že se z blogspotu budu stěhovat, ale možná je to ten symbolickej krok, co musí každej udělat, aby se z něčeho dostal...já sice hodně pochybuju, že mi změna designu blogu a adresy pomůže z toho všeho, co se ve mně teď míchá (spíš naopak), ale změna je život (bože jak já teď tohle přísloví nesnáším...)
nebudu říkat, že na mě nejde trochu sentimentu, hlavně když si vzpomenu, co vlastně před rokem předcházelo tomu, že sem se uhnízdila na blogspotu...vlastně to bylo dýl než před rokem...ale za to smazání blogu a všeho kolem jsem vlastně hrozně moc vděčná, i když to trvalo dlouho než sme to překonali...kdo? to víme jen my dva...padlo ode mě tehdy dost hnusnejch slov, který trvaly dlouho než přebolely, ale mrzet mě nepřestanou nikdy...eh už moc povídám a nikomu to stejně moc neřekne, takže abych se dostala k tomu hlavnímu:

scarsxxx se ode dneška přesunuje na http://scarsxxx.info/

1 Komentáře:

Blogger -_- povídá...

Hi there,

You are chosen to represent your country in the first international blog
WUB (World United Bloggers)

The aim of this blog is to prove to the world that differences in language, religion,race and nationality do not make us hate each other and we can make this world better if we express our opinions with respect to others.

If you agree to join us please send e-mail with your nick name , age , country and your blog address to sharm_lover@hotmail.com where you will be sent an activation mail which makes you entitled to contribute in WUB, your name as one of the contributor will automatically be updated.Please read the rules before you start any posting in WUB where you will also find the aims of this WUB.

Thanks
Chief WUB,


Sharm .

www.worldub.blogspot.com

čtvrtek, 23 srpna, 2007  

Okomentovat

<< Domů¯